BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 14, 2011

: BILA DIDUGA



Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani,,,
.
.
Bila malam je menjelma.. mulalah macam - macam bermain difikiran,,
tak kisah la idea ke, cerita ke, mahupun bayangan bayangan ... hehe * penakut
.
.
.
Sebenarnya tak dek ape yang menarik pun tau..sebenarnya nak cerita pasal lain,,
tapi tiba tiba muncul pasal lain. entahla, saya pun tak pasti penulisan itu khas untuk saya atau tidak,,
jujur saya katakan.. saya tak pernah menulis untuk membanggakan diri,, saya tak pernah menulis untuk
minta dipuji... sungguh :(
.

.
.
.
sangat terkilan andai itu yang anda mahu katakan pada saya.. atau mungkin hati ini yang terasa.. oh biarlah..
.
.
.
.
 dah tak sanggup untuk menaip, tak mampu untuk bertahan, air jernih mula turun. mungkin terlalu terasa..
insyaAllah, mungkin bukan untuk saya... 
.
.
.
ya Allah, andai ada hambaMu ini tersalah bicara kepada hambaMU yang lain, keampunan ku pohon...:(
.

.
.



Lantas, saya mula untuk bersabar, " bersangka baiklah dengan mereka, agar mudahlah juga mereka bersangka baik denganmu kelak. Maafkanlah kesalahan mereka, mudah mudahan Allah mudah mengampunkan. Simpanlah keaiban orang yang kamu ketahui, moga Allah kan terus memlihara keaibanmu yang tersembunyi. "


Allah,,, 





*cerita yang saya mahu kongsi bersama saya tunda :) janji :)

2 comments:

bidadari sophie said...

Anis Sayang, :)
Allah kan bersamamu. kakak juga kan tetap setia inshaAllah.

kuruskering said...

Terima kasih kakak :(.
bila diuji .. erm...